łodzie motorowe używane

Strona startowa
Swiat marzeń skromnych dziewczyn Ich liebe dich Bill...Ich liebe ...
 

Temat: Obszycie tapicerki
Tak jak w temacie moze ktoś sie bawił w to ,gdzie mozna zrobić w Białym jaka cena ,fotki itd.

Tutaj ciekawa oferta niedaleko moze ktos kozystal ?
http://moto.allegro.pl/it...zyna_firma.html


Firma nasza zajmuje się wykonywaniem tapicerek samochodowych do wszystkich marek samochodów szczególnie specjalizujemy się w marce BMW.Przez 7 lat prowadziliśmy dzałalność na terenie Niemiec teraz równierz w Polsce,mamy spore doświadczenie w tej dziedzinie nabyte przez wiele lat.Wykonujemy tapicerki tylko z atestowanych skór samochodowych na co dajemy gwarancję.Możliwy jest dowóz i odbiór siedzeń do klijenta oraz montaż.
Przykładowa cena komplet do BMW E36,E46 limuzyna fotele zwykłe tył nie kładziony w komplecie zrobienie przednich foteli,tylnej kanapy,boczków drzwi oraz pokrowców na biegi, ręczny i przedni orginalny podłokietnik 1900zł.
Skóry pochodzą z jednej z najlepszych garbarni zajmujących się wyłącznie produkcją skór samochodowych. Posiadają atesty na ognioodporność, ścieranie, zmianę temperatur, są łatwe do czyszczenia. Niezwykła wytrzymałość i elegancja sprawiaja, że są używane zarówno do samochodów jak i jachtów, łodzi motorowych a nawet samolotów.

Kontakt
Firma Skanleder
Giżycko Daszyńskiego 13/11
tel.602875244
Nip 845-11-26-931
Mail- skaners@epf.pl



Źródło: dash4.host247.pl/forum/viewtopic.php?t=1424



Temat: Idealne wyszukiwarki
Dzień dobry. Jako mój pierwszy temat, chciałem zapytać i jednocześnie pomóc innym poszukiwaczom idealnych quadów. Mianowicie, chodzi mi o listę świetnych wyszukiwarek quadów, ale żeby były to portale składające się z nowych i używanych pojazdów jednocześnie, zagraniczne głównie.
Dla przykładu podam jeden ze świetnych portali: mobile.de. Niestety tego typu wyszukiwarek jest albo mało, albo są tak poukrywane, że nie idzie ich znaleźć, a już sporo czasu szukam.
Zauważyłem, że np. amerykański amazon jest niezwykle ubogi w tego typu pojazdy. Tak samo znam ebay, a allegro jako polski portal nie wchodzi w tym wypadku w gre.

Szukając kiedyś łodzi motorowych trafiłem na taką stronę: http://uk.yachtworld.com/. Właśnie tego typu portalu szukam, przeznaczonego do używanych głównie pojazdów, gdzie można w zakładkach wyświetlić przebiegi, kolor czy marke (filtry).
Ktoś coś zna ciekawego?
Źródło: quad.org.pl/viewtopic.php?t=1515


Temat: Motorowodne Mazury
Witam
Zapraszam do nowoutworzonego w naszym serwisie działu pn. MOTOROWODNE MAZURY

Znajdują się w nim m.in.:
Czarter jachtów i łodzi motorowych, Giełda sprzętu pływającego, Bezpłatne ogłoszenia drobne (sprzedam), PORADNIK MAZURSKIEGO MOTOROWODNIAKA czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, poradnik kupującego jacht / silnik / motorówkę i wiele innych.

W przygotowaniu testy łodzi motorowych - nowych i używanych.
Źródło: forum.mazury.info.pl/viewtopic.php?t=195


Temat: Kadłub
Witam Wszystkich!!!
Niedawno kupiłem kadłub łodzi motorowej który będę remontował i dobudowywał kabinę.
Mam pytanie co to może być za łódź?
Prosiłbym również o jakieś sugestie dotyczące budowy kabiny
oraz może ktoś słyszał o giełdzie żeglarskiej gdzie można by było kupić używane bądź nowe elementy wyposażenia łodzi.

Dziękuje za odp.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=1441


Temat: Miesięcznik Praktyczne Łodzie Żaglowe i Motorowe
Jakiś rok temu na rynku pojawił się nowy miesięcznik: Praktyczne Łodzie Żaglowe i Motorowe (skany jednego z ich artykułów wrzucałem na Meteorologii). Gazetka była tania i adresowana do mniej majętnych czytelników niż np. Żagle (w tym sensie, że testowali używane łódki za 10-20 tys. zł, a nie koromysła w podstawowej wersji kosztujące 80 tys.).

Ostatnio na ich stronie pojawił się komunikat: >>W lipcu Twój miesięcznik „ŁODZIE” został przejęty przez redakcję „PRZEGLĄDU MOTOROWODNEGO” Od tej pory tytuł „ŁODZIE” nadal będzie się rozwijał – na łamach „PRZEGLĄDU MOTOROWODNEGO”. To właśnie w tym magazynie znajdziesz zarówno praktyczne porady szkutnicze, nawigacyjne, meteorologiczne i prawnicze, opisy manewrów na silniku, jak i kolejne części przygód cioci Boguchwały i wuja Leona z cyklu „Tanie pływanie”<<.

Ciekawe, czy rzeczywiście w Przeglądzie będą pisać tyle samo o żaglach, co w Łodziach, czy też po wchłonięciu tematyka żeglarska będzie tam marginalizowana. Na razie wiadomo jedno - Przegląd jest dwa razy droższy, niż były Łodzie. :frown:
Pozdrawiam.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=830


Temat: Patent sternika
[quote="Daro"]otóż według tej ustawy dozwolone jest uprawianie żeglarstwa na jachtach motorowych o mocy silnika do 10 kW bez posiadania uprawnień, gdzie według tego ca jest napisane na początku
uprawianie żeglarstwa=Prowadzenie statków przeznaczonych do uprawiania sportu lub rekreacji...
a wędkowanie z łodzi się do tej kategorii zalicza na pewno,
quote]


Bardzo ciekawa interpretacja, jednak -niestety- błędna. Wędkowanie ze statków żaglowych jest zabronione (nie pamiętam na jakiej podstawie ale to nie jest przedmiotem niniejszego tematu - jak się mylę, to niech ktoś mnie oświeci, być może coś się pozmieniało). Statek jest statkiem żaglowym dopóty, dopóki porusza się wyłącznie za pomocą żagli. W momencie, gdy "żaglówka" zrzuca żagle, to przestaje być statkiem żaglowym, a jak jest poruszana silnikiem, wtedy podlega przepisom takim, jak statki o napędzie mechanicznym. Zatem ustawodawca być może zezwolił na prowadzenie statków żaglowych z pomocniczym napędem mechanicznym o mocy do 10kW (nie znam tych przepisów, jednak w zeszłym roku miało się coś pozmieniać, może to jest to), jednak nie odnosi się to do pływadeł używanych do uprawiania wędkarstwa. W przypadku prowadzenia statków z napędem mechanicznym (czyli, łodzi, motorówki, kajaka, amfibii, drewnianej kłody, itd) obowiązują nas przepisy dotyczące sportów motorowodnych. Zatem (nie słyszałem aby tu się coś zmieniło) wszelkie statki z napędem motorowym (z wyjątkiem tych żaglówek, które stają się statkami motorowymi wyłącznie w momencie użycia silnika pomocniczego) można prowadzić bez żadnych pozwoleń, w przypadku gdy moc silnika nie przekracza 5kW. Od 5 do 60 kW konieczne jest posiadanie patentu sternika motorowodnego. Powyżej tej mocy trzeba mieć patent starszego sternika, itd.
Jeszcze jedno - pamiętajcie, że jeżeli macie jakiekolwiek pływadło i używacie go wyłącznie do dopłynięcia na łowisko, po czym z niego wysiadacie i nie łowicie - to nie musicie tego czegoś rejestrować. Jeżeli natomiast łowicie z łódki (lub czegokolwiek) to sprzet pływjący musi być zarejestrowany.
Powymądrzałem się trochę, ale ćwiczyłem to 2 lata temu.
pozdrawiam,
Źródło: forum.haczyk.pl/forum/viewtopic.php?t=4868


Temat: Skoda 120 RAPID - Bokiem wez mnie?
Moje pierwsze własne autko to była skoda 105S z 83r.

Generalnie zimą autko dawało dużo frajdy. Latem to raczej mała moc frustrowała, ale jak się dobrze wahlowało wajchą to dało rade przejechać z punktu A do punktu B.
Trakcji na przodzie to auto NIE POSIADA, bez wspomnianego worka kartofli/cementu/kamieni w bagazniku przednim (jest też tylni, o którym mało osob wie ). Sam się o tym przekonałem mało nie ścinając paru znaków gdy zwiedzałem pobocze w wyniku podsterowności, a raczej braku jakiejkolwiek przyczepności na przodzie (gumy miałem NOWE, całosezonowe Dębice Navigatory - kto jeździł, wie, że te gumy są świetne!)
Na lodzie i śniegu z dociążonym przodem elegancko wchodzi w poślizg - wystarczy z wahadła, w 1.0 strzał ze sprzegła i tak dużo nie daje.
Pozatym do jazdy wyczynowej trzeba przerobić mocowanie pedału gazu, który jest w podłodze i nie da się stosować "heel & toe", no ale kto by się tym ścigał?
No i generalnie jest największy minus tych aut - UKRĘCAJĄCE SIĘ PÓŁOSIE!! Moje auto już 2razy miało złamaną półoś (kolejni właściciele). Na szczęscie oba wypadki były przy małych prędkościach. Natomiast urwanie koła, zerwanie linek hamulcowych i szorowanie podwoziem samo w sobie, raczej nie jest ciekawym przeżyciem. Jest to WADA KONSTRUKCYJNA - nic się z tym nie da zrobić. Między 2urwaniami się połosi nie było nawet 20tyś przebiegu. Co w pełni sądze dyskwalifikuje to auto z jakichkolwiek sportów motorowych - no chyba, że wymienic cały napęd, ale po co?
Problemów w obsłudze/naprawie nie ma. Przy pomocy paru prostych narzędzi można auto zaleczyć gdzieś na trasie (chyba podobnie jak malucha - nie wiem, nie miałem).

Generalnie, jak ktoś nie ma kasy, a chce mieć coś do rozwalenia gdzieś na zadupnych drogach - to polecam, części nieprzyzwoicie tanie, a używane to za darmo - komplet drzwi (4) z pełnym uzbrojeniem, bez rdzy, w idealnym stanie to koszt 100-120zł, części mechaniczne nowe w sklepie na Skłodowskiej, również w zastraszająco śmiesznych cenach
Natomiast jak ktoś może dołożyc troche zł więcej - to polecam tak uczynić. Teraz jest tyle fajnych aut na rynku w niskich cenach, że naprawdę jest w czym wybierać!
Źródło: lkt.pl/viewtopic.php?t=558


Temat: Mazurskie Targi Sportów Wodnych - Giżycko 2008
W dniach 20-21 września 2008 (sobota-niedziela) zapraszamy wszystkich miłośników sportów wodnych do Giżycka na MAZURSKIE TARGI SPORTÓW WODNYCH - GIŻYCKO 2008. Targi będą połączone z giełdą sprzętu używanego.

Organizatorami targów jest Stanica Wodna STRANDA, nad jeziorem Kisajno w Giżycku oraz portal MAZURY.INFO.PL.

Patronat nad targami objął Wójt Gminy Giżycko - Andrzej Sieroński oraz Gmina Giżycko. Patronem prasowym jest m.in. Miesięcznik Żagle, Magazyn Jachting oraz Przegląd Motorowodny.

Mazury, to największy rynek jachtowy w Polsce. Niewątpliwą zaletą mazurskich targów jest możliwość przetestowania sprzętu na wodzie przed ewentualnym zakupem, czego nie można zrobić w tradycyjnych halach targowych.
Tym, co odróżnia Mazurskie Targi Sportów Wodnych od pozostałych tego typu imprez w Polsce - jest połączenie targów z posezonową giełdą jachtów. Z uwagi na to, że prezentowany będzie także sprzęt używany - każdy powinien znaleźć coś dla siebie. W końcu nie każdego stać na nowości rynkowe. Zainteresowani zakupem jachtu będą mogli m.in skorzystać na miejscu z oferty leasingu lub oceny rzeczoznawcy.

Swój udział zapowiedziało kilka śródlądowych stoczni, m.in. Delphia Yachts, Nautiner Yachts oraz Reda Yachts. Będzie także bogaty wybór jachtów używanych na każdą kieszeń.

Przez cały czas trwania imprezy czynna będzie portowa tawerna. W sobotni wieczór odbędzie się koncert szantowy. W programie szereg imprez towarzyszących - m.in. pokaz ratownictwa wodnego, prezentacja łodzi motorowych i inne...

Szczegóły na stronie:
www.targi.mazury.info.pl

Wstęp wolny.

Ponadto w tym samym terminie w Gizyckim porcie LOK odbedzie sie doroczna Giżycka Posezonowa Giełda Sprzętu Pływajacego, ktorej organizatorem jest Mazurskie Centrum Żeglarstwa, Reda Yachts przy współpracy m.in. z portalem MAZURY.INFO.PL
Źródło: forum.mazury.info.pl/viewtopic.php?t=299


Temat: Lodz,lodka,motorowka...
Witaj aga* .

Co prawda nie wiem jak wygląda sprawa zakupu używanej łodzi motorowej w NL (prawdopodobnie znajdziesz tam ciekawe oferty jeśli chodzi o używki) lecz gdybyś miała zamiar kupić coś nowego, to powinnaś wiedzieć, że europejskim (i nie tylko) potentatem w tej branży jest POLSKA . Największe stocznie znajdują się u nas na terenie pojezierza warmińsko-mazurskiego oraz szczecineckiego (większość z nich ma swoje strony internetowe, więc można porównywać sobie ceny).
Wiele bardzo ciekawych informacji (strony producentów, ogłoszenia z cenami łodzi używanych) znajdziesz w czasopiśmie "Przegląd Motorowodny" (link do strony internetowej: http://www.motorowodny.pl/ ). Powinnaś się z tym zapoznać zanim zdecydujesz się na kupno łodzi w NL.
Nie wiem jaki typ łodzi masz dokładnie na myśli, musisz pamiętać, że łódź odkryta o długości do ok. 6m powinna posiadać specjalną przyczepkę (wózek) transportową (oczywiście wliczoną w cenę). Wówczas możesz taką łódź przyholować do PL odpowiednio silnym samochodem. Większe łodzie (zwłaszcza kabinowe) również mogą posiadać przyczepę transportową (wtedy ze względu na gabaryty oraz masę łodzi z wózkiem potrzebny już będzie samochód cieżarowy) lub powinny być transportowane na samochodzie ciężarowym (w takim przypadku do za/ i rozładunku potrzebny będzie jeszcze odpowiedni dźwig). Musisz dobrze obliczyć koszty transportu, bo może się okazać, że cena samej łodzi będzie atrakcyjna, jednak z tymi kosztami już nie...
Pamiętaj też, że do prowadzenia łodzi motorowej konieczne są odpowiednie uprawnienia, ponieważ na wodzie również obowiązują przepisy i znaki (podobnie jak w ruchu drogowym) > zobacz ten post : http://www.niedziela.nl/f...ighlight=#59326

Pozdrawiam i życzę miłego pływania
Źródło: forum.niedziela.nl/viewtopic.php?t=16254


Temat: przeglądy techniczne jachtów powyzej 5m

Twoim zdaniem (jeśli dobrze zrozumiałem) uprawianie żeglarstwa to startowanie w regatach PZŻ.
Moim to pływanie żaglówką.

Przywołajmy zatem raz jeszcze owego chłopa spod Ostrołęki. Jesli płynie (niekoniecznie na ryby - równie dobrze może płynąć na drugi brzeg np. po krowy pozostawione na pastwisku, czy po prostu w odwiedziny do sąsiada zza rzeki) na na wiosłowej "dłubance" - to znaczy że uprawia wioślarstwo?
Jeśli sprawił sobie choćby starego Saluta lub Tummlera (takie wynalazki są tam nierzadko używane do dziś) czy też mocniejszego Wietieroka - uprawia motorowodniactwo, (czy też "żeglarstwo motorowe" którym to terminem uwielbiają posługiwać się urzędasy)?
Jeśli wreszcie jest posiadaczem łódki typu "Vela" wyposażonej w dulki oraz pawęż do mocowania silnika, ale pozwalającej też na zamontowanie żaglowego takielunku - jeśli tylko z niego skorzysta, to uprawia żeglarstwo?

Zdaniem urzędników natomiast jest to... tego chcialbym się właśnie dowiedzieć.
Zapewne zdaniem wielu z nich (a także Policji z Zegrza) było dokładnie to co napisałeś. Tylko "nikomu to nie przeszkadzało" więc wyrabiano patenty i płacono haracz na rzecz PZŻ (a właściwie OZŻ-tów) bez szemrania, zwłaszcza że kiedyś nie były to powalające sumy. Ktoś musi być pierwszy, i przetestować jak to działa w praktyce, o ile inny nie zrobił tego wcześniej. Póki co od roku 1980 ani razu nikt na wodzie nie pytał mnie o patent. A jeśli zapyta - będę twardo bronił swoich racji, choćby i przed sądem. Wczuj się w rolę prokuratora, i wskaż punkt przepisów na podstawie którego chciałbyś mnie skazać, pamiętając że co nie jest zabronione jest dozwolone. W szczególności: wskaż punkt nakazujący posiadania jakichkolwiek kwalifikacji dla prowadzenia łodzi o wymiarach LxB nie przekraczających 20mkw z silnikiem o mocy do 20kW zarejestrowanej do amatorskiego połowu ryb. Przy czym punkt ów musi znajdować się w akach prawnych które tych łodzi dotyczą. Nie w ustawach dotyczących czegokolwiek innego (w szczególności kultury fizycznej, w których słowa nie ma że uprawianiem żeglarstwa (w tym i "żeglarstwa motorowego") jest pływanie na czymkolwiek, w tym i łodziach zarejestrowanych do połowu ryb. Dla ułatwienia zapomnijmy na razie o żaglach, za to spróbuj określić od kiedy pływanie na takiej łodzi z silnikiem o mocy od 5kW do 20kW staje się uprawianiem motorowodniactwa, na które to "uprawianie" potrzeba patentów PZMiNW wymaganych w Ustawie o KF.
Pozdrawiam
Tomek Janiszwski
ps. na maxa: nie wiem jak Moderator, ale Założyciel wątku dawno już chyba pożałował chwili gdy zwrócił się o poradę na Forum, i więcej tu nie zajrzy.
Źródło: sailforum.pl/viewtopic.php?t=1317




 
 
Podobne
 
 
   
Copyright 2006 Sitename.com. Designed by Web Page Templates